Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Van een notenkar in Melbourne tot de Europese markt

"Wij voorzien alleen de noten van een coating, daar zijn we in gespecialiseerd. De producten gaan vervolgens naar bijvoorbeeld de groothandel, distributeurs, naar bedrijven die ze inpakken – repackers - en voorzien van een merk, of naar voedingsbedrijven als ijs-, chocolade-, en ontbijtgraanfabrikanten In de reis die 25 jaar geleden begon met louter karamelliseren, produceren we nu zeker vijfhonderd unieke producten met verschillende smaken", zo vertelt Diederick van Merkestijn van Virgin Nuts tegen De Ondernemer. Als net afgestudeerde twintiger karamelliseerde hij achter zijn karretje in Melbourne noten. Drie decennia later is Virgin Nuts ook de Europese markt binnengetreden. Lees hier meer.

Publicatiedatum: